عشق خنده

مخ زنی در کشورهای مختلف !!
فرانسه :
پسر: بن ژور مادام! حقیقتش رو بخواید من از شما خوشم آمده و میخواهم اگر افتخار بدید با هم آشنا شیم!
دختر: با کمال میل موسیو!
......
ایتالیا :
پسر: خانوم من واقعا شمارو از صمیم قلب دوست دارم و بسیار مایلم که بیشتر با شما آشنا شم!
دختر: من هم از شما خوشم اومده و پیشنهاد شمارو با
کمال میل می پذیرم!
انگلیس :
پسر: با عرض سلام خدمت شما خانوم محترم!
خانوم من چند وقت هست که از شما خوشم اومده می میخوام اگه مایل باشید باهم باشیم!
دختر: چرا که نه؟ میتونیم در کنار هم باشیم!
و اما ایران :
پسر: پیــــــــــــــــــس ... پیس پیس ...
پـــــــــــــــــــــــی ــــــــــــــــس ... پیییییییییییییس...
ســــــــوووووووووو ... ســــــــــووووووووو...
ســــــــــــس ... ســــــــــــــــــــــــ ـــــــــــسوووووووو ...
پــــــــِـخخخخخخخخخ ... چِــخـــــــــــــــه ...
هووووووی با تواما! بیا شماره مو بگیر بزنگ!
دختر: خفه شو! کصافطِ عوضی! مگه خودت خوار و مادر نداری
راه افتادی دنبالِ ناموس مردم،بی ناموس!
شماره تو میگیرم فقط واسه اینکه شرتو زود کم کنی!
ساعت 10 زنگ میزنم! ))

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اگه کسي بهت گفت دوستت دارم
آروم بغلش کن ، نازش کن ، سرشو بذار روي شونت
و يواش در گوشش بگو :
اونجايي که تو درس ميخوندي ما مدير مدرسه بوديم ! 


ختره یادش رفته کیبوردش رو فارسی کنه، نوشته:
lk ]rnv phgl hlv,c o,fi...fifi...] rnvhdk[h o,fi
150 تا هم لایک خورده
... ... کامنت پسرها:
...* خیلی زیبا گفتی مثل خودم فکر میکنی
...* چقدر متن پر احساسی بود، تحت تاثیر قرار گرفتم
* من اولش مخالف این جمله بودم، اما وقتی یه خورده فکر کرد دیدم حق با توئه
* زیبا بود، مرسی، بازنشر میکنم!
تا حالا به این فکر کردین ؟

چرا سیصد تومن ، سی تا صد تومنی نمیشه

ولی هشتصد تومن ، هشت تا صد تومنی میشه !؟
.
.
.
تا حالا دقت کردین وقتی‌ توی یه جمعی‌ یکی‌ میگه اون تلویزینو کمش کن ،یکی‌ دیگه از اونور میگه اصن خاموشش کن . . . !
.
.
.
تا حالا دقت کردین وقتی واسه دل خودت موهاتو درست میکنی چقدر خوشگل میشه ولی وقتی میخوای بری مهمونی یا عروسی بعد از ۳ ساعت کلنجار رفتن شبیه خربزه میشی؟
.
.
.
تاحالا دقت کردی همیشه کلی اس ام اس عاشقانه تو همه جا میبینی و میخونی ولی موقعی که می‌خوای واس نامزدت یا ( gf ) اس ام اس بدی میمونی چی بفرستی ؟!
.
.
.
تا حالادقت کردین وقتی داری درس میخونی و به یه صفحه عکس دار میرسی چه حالی میکنی که اون صفحه نصفست…!
.
.
.
تا حالا دقت کردین وقتی سوهان میخوری ۹۵%ش

میره لای دندونات و فقط ۵%ش نصیب معدت میشه؟!!!
یه روز یه دختر دعا می کنه خدایا :

من چیزی برای خودم نمی خوام فقط یه داماد خوب و خوشگل نصیب مادرم کن !
***
به یارو میگن نظرت راجب آتروپات چیه؟ میگه خوبه ولی یخمک خوشمزه تره
***
گفتا که می بوسم تو را ، گفتم تمنا می کنم
گفتا اگر بیند کسی ، گفتم که حاشا می کنم

گفتا ز بخت بد اگر ، ناگه رقیب آید ز در
گفتم که با افسونگری ، او را ز سر وا می کنم

گفتا که تلخی های می گر نا گوار افتد مرا
گفتم که با نوش لبم ، آنرا گوارا می کنم

گفتا چه می بینی بگو ، در چشم چون آیینه ام
گفتم که من خود را در آن عریان تماشا می کنم

گفتا که از بی طاقتی دل قصد یغما می کند
گفتم که با یغما گران باری مدارا می کنم

گفتا که پیوند تو را با نقد هستی می خرم
گفتم که ارزانتر از این من با تو سودا می کنم

گفتا اگر از کوی خود روزی تو را گفتم برو
گفتم که صد سال دگر امروز و فردا می کنم
فقط تو ایرانه که کارت شارژی رو که مغازه دار ۴۷۰۰ میخره ، ما ۵۵۰۰ میخریم ولی ۴۹۰۰ شارژ میکنه و بهش میگن ۵۰۰۰ تومنی !!
**
اونروزی یکی از بچه محلهای قدیمیمونو دیدم گفتم: حالت چطوره؟ گفت: چه حالی! گفتم: چرا؟ گفت: نامزدم بعد از 4سال ولم کرد رفت! گفتم: ای بابا اشکالی نداره ما هم اونروزی یه شیشه سیر ترشی 4ساله داشتیم از دست مامانم افتاد زمین شیکست!!! یعنی حال عجیبی بهش دست داد وقتی عشقشو با سیر ترشی مقایسه کردم
   شما هم وقتی اس ام اس رو اشتباهی به یکی دیگه می فرستین

سکته ناقص می کنین؟!
.
.
.

پسر داییم تو کنکور ۱۰۰تا مونده به آخر شده

بعد داییم شیرینی پخش کرده

به داییم میگم چرا خوشحالی حالا؟

گف آخه فک نمیکردم ۱۰۰نفر از این خنگ تر باشن !
.
.
.

مشکلات از جایی شروع شد که

به هر کی گفتیم نوکرتیم فکر کرد واقعاً اربابه !
.
.
.

بنی آدم ابزار یکدیگرند / در اسگل کردن ز هم برترند

چو عضوی به درد اورد روزگار / دگر عضوها را خنده و هار هار . . .

شاعر معاصر
.
.
.

طرز تهیه کوکو سبزی

گردن خود را مقادیری کج می نمایید

با نگاه گربه شرک وار به خواهر خود مینگرید و میگویید دلم کوکو سبزی میخواد!

یه ساعت بعد حاضر و محیاست !

نوش جان
.
.
.

یه قانونی هست که میگه :

شما هیچوقت به چیز غیر ضروری احتیاج پیدا نمیکنید

مگر اینکه اونو داده باشین به یه نفر دیگه .
.
.
.

من راننده تاکسی بشم

از اینا می شم که می گم: یه نفر حرکت!

بعد که یارو نشست می گم: یه نفر دیگه حرکت…!
.
.
.

خدایا یعنی میشه یه روز یه کیبوردی اختراع بشه

که خودش بفهمه کی باید فارسی تایپ کنه کی انگلیسی؟

حروم شد نسلمون از بس به جاه گوگل زدیم لخخلمث !
.
.
.

یکی از مشغله های فکری من تو اینترنت اینه که

وقتی یکی جمله “بی خیال باو” رو مینویسه منظورش از “باو” چی هست !؟

ینی چی آخه ؟ میخواد بگه بی خیال بابا ؟ ینی میخواد محاوره ای بنویسه ؟

چه ربطی به باو داره !؟

خواهشن اساتید ادبیات فارسی بیان پاسخگو باشن
هنگام مکالمه :

.

گفتگوی دو دختر پای تلفن :
سلام عشقم ، قربونت برم . چطوری عسل ؟ فدات شم. . . می‌بینمت خوشگلم . . . بوس بوس !

.

گفتگوی دو پسر پای تلفن :
بنال . . . بوزینه مگه زر نزدی ساعت چهار جنازه‌ تو میاری ؟ د گمشو راه بیفت دیگه کره خر !

.


#0000ff;">بعد از قطع کردن تلفن :

.

دخترها :
واه واه واه !!! دختره ایکپیریه بی فرهنگ چه خودشم میگیره اه اه اه انگار از دماغ فیل افتاده حالمو بهم زد !!!

.

پسرها :
بابا عجب بچه باحالیه این علی خیلی حال میکنم باهاش خیلی با مرامه !
 
نظر میدید درمورد این پست ایا؟

 


www.lovebest4.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:


هانیه
ساعت22:24---2 اسفند 1391
سلام مهرداد باباجون وبت قشنگه ها....




تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1391برچسب:طنز,پسر,دختران خنگ,پسران باحال,کرکره خنده, | 12:0 | نویسنده : دکتر مهرداد |
  • آی تی نوشت
  • رفتن
  • کرکره خنده